pátek 20. března 2015

Den 6

Váha: 93.3

Snídaně: smoothie
Svačina: houska, máslo, sýr
Oběd: plátek kuřecího masa udělaného v páře s trochou zeleniny (bylo to až později odpoledne, možná už by se to dalo nazvat spíš večeří)
Večeře: nic
Pití: voda, zelený čaj, latté, bílé víno a eh.. no.. prostě nějaký tvrdší alkohol. Nevím co to bylo.

Pohyb: chůze - 3.5km
Dneska se mi moc nedařilo, Kamarád měl dnes svůj první klavírní koncert (mmch byl vážně dobrý!). To, že se tam bude pít jsem věděla předem a na lačno jsem tam rozhodně jít nechtěla, proto ten oběd. Začalo to jen bílým vínem - s tím jsem počítala, ale pak se začalo rozlévat něco tvrdšího - s tím jsem úplně nepočítala. (Co to bylo vážně netuším, nejsem znalec.) Ale zítra si to vynahradím. Zacvičím si jógu, a plus ještě něco rychlejšího. Snad se vám dařilo lépe. :)

2 komentáře: